יום שישי, 20 ביוני 2014

ליגת נערות, מחזור אחרון: בנות הרצליה - עירוני פ"ת 31-28

פוסט זה נכתב למטרת השווצה עתידית: כשהשחקניות האלה יהיו בעתיד שחקניות מקצועניות וכולם יכירו אותן, אני מתכוון להגיד לאנשים "היי, אני ידעתי שהן יהיו גדולות כבר כשהן היו נערות", ולהשתמש בפוסט הזה בתור הוכחה.
אז שלום לכם, אנשים מהעתיד - אמרתי לכם!
היה נחמד לראות ביציע הרבה הורים של שחקניות פ"ת. עם תמיכה כזאת של המשפחות, ועם עבודת שיווק כמו שעשו השבוע נערות י' של ראשל"צ שהביאו מאות אוהדים למשחקים, יש תקווה לעתיד טוב לכדוריד הנשים. אני מתנצל מראש בפני בנות הרצליה ודורון כזום, אבל התרכזתי במשחק הזה בפ"ת בלבד (זאת לא הפעם הראשונה שאני מתעלם מהרצליה בזמן האחרון, ואני מבטיח לתקן את התנהגותי הנלוזה בעונה הבאה).
המחצית הראשונה היתה בסימן עדי כלף. אם שחקניות בוגרות מתקשות להתמודד עם המהירות שלה, ברור שגם נערות יתקשו, והיא ניצלה את המהירות כדי לכבוש. גם השוערת הפתח-תקוואית, שחר עולי, חגגה את יום הולדתה ה-16 עם כמה עצירות יפות, ובתחילת המחצית השניה אפילו המשקופים נתנו לה מתנת יום הולדת כשעצרו בשבילה שלוש זריקות רצופות. מזל טוב!
פ"ת הובילה לאורך המשחק ביתרון של 5-4 שערים, עד שהרצליה התקרבה למהפך וצמצמה מ-18-23 ל-22-23. או אז הגיעה לידר וגנפלד, ועם שני שערים ואסיסט דאגה להעלות את פ"ת ל-22-26. הרצליה לא ויתרה וחזרה באומץ למשחק (בכלל, כל הכבוד להרצליה שלא התייאשו גם כשהיו בפיגור והמשיכו לשחק עד הסוף). שתי דקות לסיום פ"ת הובילה רק 28-30, אבל אז חטיפה גדולה של טלי בראל ושער שלה, אחד מכמה שערים חשובים שלה במשחק, הבטיח לפ"ת את הניצחון וגם קבע את תוצאת הסיום,
 28-31. פ"ת מסיימת את העונה במקום השלישי, הרצליה במקום הרביעי.
ניר חלימה, מאמן הנערות של פ"ת, עוזב את הקבוצה אחרי שנתיים, שבמהלכן הוא הספיק לקחת איתן אליפות בליגת נערות י' ובליגת החופים. אני לא מכיר אותו מספיק טוב, אבל השחקניות שלו ביקשו ממני להודות לו, ומספיק לראות אותן משחקות כדי לדעת שבאמת מגיעה לו תודה. הן משתפרות ממשחק למשחק, חלק גדול מהן כבר התחילו לשחק בהצלחה בקבוצה הבוגרת, ורואים את היסודות שהוא הנחיל להן ואת האהבה שלהן לכדוריד בזכותו. כשהן יהיו כוכבות בעתיד, חלק מהקרדיט תמיד יהיה שייך גם לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה