יום שישי, 23 במאי 2014

ויבורג - מיטיילנד, גמר הפלייאוף בדנמרק

אתמול היה המשחק השני והמכריע בגמר הפלייאוף לנשים בדנמרק, ויבורג - מיטיילנד. במשחק הראשון ניצחה מיטיילנד 22-24.

מי שרוצה לראות את המשחק המלא, שיוריד את המחצית הראשונה ואת המחצית השניה, ויפסיק לקרוא עכשיו כדי לא לדעת את התוצאה (קרדיט על העלאת המשחק ל-Mixball מ-handball123).

האווירה במשחק:



ויבורג נתקלה בהרבה מכשולים העונה. כבר בתחילתה היא הפסידה במוקדמות ליגת האלופות. לאחר מכן הקבוצה כמעט פשטה את הרגל ורק תרומות של עסקים מקומיים הצילו אותה. באמצע העונה נפצעו לה ארבע שחקניות חשובות, כולל שתיים שגמרו את העונה ושתי שחקניות שסבלו מזעזוע מוח בהפרש של שבוע זו מזו. לפני הגומלין של גמר גביע המחזיקות ברוסיה, המטוס שהקבוצה טסה בו נאלץ לנחות נחיתת חירום בקלן, והקבוצה העבירה את הלילה בשדה התעופה. היא עדיין הצליחה לזכות בגביע. ממש לפני גמר הפלייאוף, הפיבוט לינאה טורסטנסון נפצעה ולא שיחקה. וכאילו כל זה לא מספיק, במשחק השני והמכריע של הגמר יתרון של 16-22 הפך ל-20-22 בלבד, ארבע דקות לסיום. את ארבע הדקות האחרונות אתם יכולים לראות כאן בקליפ:




ויבורג היתה אחת הקבוצות האטרקטיביות באירופה העונה, בזכות שערים יפים כמו זה שכבשה במשחק כבר בדקות הראשונות:



אז כן, למרות כל הצרות, ויבורג היא האלופה, לא לפני שגם במשחק האחרון נפצעה לה שחקנית חשובה, לואיסה בורגארד. בורגארד מתחה רצועה ברגל שמאל ותיעדר חודש מהמגרשים, אבל היא התעלמה מהפציעה והכאבים וחזרה לשחק עד הסיום, כשהיא ממשיכה להשתטח על המגרש כהרגלה. בגיל 21 היא אחת השחקניות עם הכי הרבה אופי בכדוריד הנשים. הנה קליפ שלה מהמשחק אתמול, מהחימום, דרך שער שכולו נחישות, הפציעה והחזרה ממנה, וההתרגשות בסיום.



דרך אגב, במשחק הקודם בורגארד נכנסה לשער לדקה והפגינה כישורים מרשימים גם כשוערת:



עוד במשחק הקודם, הסרבית סאניה דמיאנוביץ' שיחקה נורא וספגה נזיפה אישית מהמאמן הססגוני כריסטיאן דלמוסה:



במשחק השני דמיאנוביץ' כבר שיחקה מצוין עם שבעה שערים, חגגה בסיום וראתה גם את המאמן שלה חוגג:



השחקנית המצטיינת אתמול, כמו בהרבה משחקים העונה, הייתה המרכזת השבדית איסבלה "בלה" גולדן, שכתבתי עליה קצת בעבר. עם שמונה שערים היא חגגה אתמול בצדק, בתמונה שמסמלת את שמחת החיים של כל קבוצתה העונה.


ויבורג, עם כל הקשיים, היא אלופת דנמרק, מחזיקת גביע המחזיקות ומחזיקת הגביע הדני. נשאר רק לקוות שתצליח לשמור על השחקניות גם בעונה הבאה, כדי שנוכל ליהנות ממנה בליגת האלופות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה