יום רביעי, 26 במרץ 2014

הפועל פ"ת - מכבי פ"ת 12-28

הדרבי הגדול של פ"ת! אם כי יחסית לעובדה שמדובר בדרבי (הגדול!) של פ"ת, היו מעט צופים. אולי הם ידעו שמכבי פ"ת תשחק בהרכב חסר מאוד, אני מניח שבגלל שהשחקניות הצעירות שלה שיחקו בחצי גמר התיכונים היום.

כמו שאומר מאמן רומא רודי גרסיה, "דרבי לא משחקים. דרבי מנצחים", וזה בדיוק מה שעשתה היום הפועל פ"ת. ניצחה. היא שוב הציגה משחק קבוצתי ומהיר, גם אם ברור שהיא כבר חושבת על המשחק הגדול בשבוע הבא נגד מכבי ראשל"צ, שיכריע כנראה את גורל המקום השלישי. המאמן עשה הרבה חילופים במהלך המשחק, אולי בשביל להטעות את המרגלים שהגיעו מראשון (למרות שלא ראיתי ביציע אף אחד חשוד. הם כנראה יודעים להסוות את עצמם היטב).


המחצית הראשונה הבליטה את שוערת הפועל חגית אברמוביץ', שפתחה היום בשער, ואת הובלת הכדור של נגה קופשטיין. מכבי החזיקה מעמד עד הדקה ה-13, שבה הפועל הובילה רק 3-5. אז נכנסה קורל דרשן מהפועל לפעולה. חמישה שערים רצופים של הפועל בתוך חמש דקות, שלושה מתוכם של דרשן, העלו את הפועל ל-3-10. המחצית הסתיימה ב-6-13.

במחצית השניה הפועל הגדילה בהדרגה את היתרון, עם מסירות חכמות של טלי כנען שושני וגם יכולת טובה של יסמין מקרי. לא אמשיך לפרט כדי לא לספק לראשל"צ יותר מדי פרטים, במקרה שהמרגלים שלה לא יחזרו לראשון בשלום (המרגלים המדומיינים שלי נתקלו בגבול פ"ת במאות אוהדים של הפועל, שמנסים ממש בשעות אלה למנוע מהם להיכנס לכביש גהה). הפועל עשתה את שלה, ניצחה בקלסיקו הפתח תקוואי ומוכנה למשחק העונה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה