יום שלישי, 25 במרץ 2014

ליגה לאומית: הפועל קרית אונו - מכבי ראשל"צ 21-24

מדי כמה שנים מגיעה קבוצה עם התכונה החמקמקה של לעשות את הצופים שלה מאושרים, בלי קשר לתוצאות. בכדורגל בשנים האחרונות אלה היו בורוסיה דורטמונד או אתלטיק בילבאו של מרסלו ביאלסה. בכדוריד נשים אירופאי זאת באיה מארה הרומנית. בכדוריד נשים ישראלי זאת הפועל קרית אונו. ארבעה משחקים שלה ראיתי, שלושה ניצחונות והפסד אחד, ומכולם יצאתי עם חיוך על הפרצוף.

קרית אונו פשוט עושה את הדברים נכון. יש לה את הסגל הכי עמוק בליגה כנראה, ורובו ככולו גם מקבל דקות משחק, לא מתוך נחמדוּת של המאמן אלא כי הן מוכיחות על המגרש שמגיע להן לשחק. לא משנה מי משחקת, הכדוריד של קרית אונו חכם, ורואים שהשחקניות יודעות בדיוק מה הן רוצות וצריכות לעשות. קרית אונו אולי לא איכותית כמו קבוצה אירופאית, אבל נראית כמו קבוצה אירופאית מבחינת היסודות, הארגון והנחישות על המגרש, עם שילוב של שחקניות צעירות וכמה שחקניות מנוסות יותר.

היום קרית אונו אירחה את מכבי ראשל"צ לקרב על המקום השלישי, הובילה מהתחלה ועד הסוף וניצחה בצדק. שובל טויטו היתה אדירה כמו במשחק הקודם בין הקבוצות לפני שבועיים, אבל היה הבדל בין שני המשחקים: בראשל"צ ההתקפה התבססה עליה, היום לעומת זאת הכדורים עברו דרך כל השחקניות, והשערים והבישולים של טויטו השתלבו במשחק הקבוצתי. היא הצטיינה גם בהגנה ביחד עם כל השחקניות, ואורפז פישל ראויה לשבח על הסגירה המצוינת על קרן בן הרוש במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-7-12 לקרית אונו.

הבעיה היחידה עם הסגל העמוק של קרית אונו היא שאני כל פעם מגלה שיש עוד שחקניות שלא הכרתי עד עכשיו. אז עכשיו אני מכיר גם את גאיה נגב, שהרשימה במחצית השניה עם כמה הפצצות שערים אדירות. המחצית הזאת היתה מבולגנת יותר, ובדקה ה-14 הורחקה המרכזת אברהם (אני חושד שלא בצדק, אבל קשה לדעת בלי שידורים חוזרים). קרית אונו עדיין הובילה בחמישה שערים, והיה חשש שההרחקה תגרום לפאניקה, אבל לא בקרית אונו של היום. בת זוארץ נכנסה ועשתה סדר במגרש, וקרית אונו שמרה על היתרון עד הסיום.

יהיה עוול לבחור שחקנית מצטיינת במשחק כזה. כל הסגל של קרית אונו ראוי להיות היום ברשימת המצטיינות ולקבל את הקרדיט. האכזבה היחידה היתה הקהל, שלא הגיע בהמוניו ואפילו לא בעשרותיו, עם פחות מעשרים צופים. השחקניות האלה ראויות ליותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה