יום רביעי, 26 במרץ 2014

הפועל קרית אונו - הפועל פתח תקווה 25-21

הפועל פ"ת עשתה אתמול "קרית אונו" לקרית אונו. היא עשתה את כל מה שאונו אוהבת לעשות ליריבותיה: הגנה אגרסיבית מצוינת, משחק קבוצתי נהדר בהתקפה והתלהבות כללית, ואתמול היא עשתה את זה פשוט טוב יותר מקרית אונו. ההתלהבות הדביקה גם את לא מעט הצופים שהיו במשחק, מתוכם כמות מכובדת של צופים עצבנים וצעקנים, סוג הצופים האהוב עליי.


במשחק שבו כל הפתח תקוואיות הצטיינו, מי שהתעלתה מעל כולן היתה השוערת רותם גרשון. השוערות הטובות בעולם, כמו קתרין לונדה הרלדסן או קלרה וולטרינג, תופסות לפעמים ימים כל כך טובים שהן נראות בלתי ניתנות להכנעה ושוברות פסיכולוגית את השחקניות היריבות. גרשון גילתה אתמול יכולת "וולטרינגית" כזאת, ובמשחק שהתחיל צמוד, העצירות שלה דיכאו את שחקניות קרית אונו והעניקו ביטחון לפתח תקוואיות.


פ"ת פתחה פער קטן במהלך המשחק, ובסביבות הדקה ה-45 היו כמה רגעים שהכריעו סופית את המשחק. פ"ת הובילה 15-19 ושחקנית קרית אונו קיבלה אדום, לא ברור על מה. המצב התאזן כשדקה לאחר מכן הורחקו שתי פתח תקוואיות לשתי דקות, אחת מהן על עבירה טכנית למאמן, (אני אוהב עבירות טכניות למאמנים!) ושתי דקות אחר כך הורחקה באדום מוצדק שחקנית פ"ת. בכל הבלגן הזה היו בערך 4-3 דקות שבהן אונו היתה ביתרון מספרי ויכלה לצמצם את ההפרש, אבל היא לא הצליחה לנצל זאת ולכבוש. בדקה העשרים התוצאה היתה כבר 15-21 לפ"ת והמשחק היה גמור.


מה שיפה בפ"ת זה השיפור שלה לאורך העונה. עד אתמול היא היתה חביבת המהמרים, כשניצחה את כל המשחקים נגד ארבע הקבוצות שמתחתיה בטבלה, והפסידה את כל המשחקים נגד הארבע שמעליה, כולל הפסד ביתי לקרית אונו. גם באותו הפסד היא ספגה 21 שערים, אבל אז היא כבשה רק 19 והפעם 25, עדוּת לשיפור בתיאום ההתקפי. הפיסה האחרונה בפאזל היתה ההצטרפות של הפיבוטית דור סונגו מר"ג, השחקנית הנכונה במקום הנכון, שהתרומה שלה בהגנה עזרה לחברותיה להגיע רעננות יותר להתקפה ולשחק שם כדוריד מתואם, מהיר וחכם בהשתתפות כל השחקניות.


מבחינה אישית, גיליתי שאתמול שהפכתי סופית לאוהד של קרית אונו, כשהייתי מאוכזב מההפסד. זה לא היה יום טוב בשבילי, עם ההפסד של קרית אונו, הניצחון של ברצלונה במשחק שקיוויתי ששתי הקבוצות יפסידו בו, שאריות פיצה מליגת האלופות ששכחתי במכונית, ושן שנראית רע ותקפיץ אותי לרופא השיניים. אבל כשמגיע אז מגיע: פ"ת היתה מצוינת אתמול וניצחה בצדק, ולמרות ההפסד של קבוצתי האהודה החדשה ושאר הצרות, לא יכולתי שלא ליהנות מהמשחק שלה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה