יום רביעי, 26 במרץ 2014

משחק העונה בליגה לנשים: מ.כ. חולון - בנות הרצליה 22-21

עם מאות צופים ביציע ואווירה נהדרת, המשחק בין שתי הקבוצות הבכירות בישראל הוכיח שאם עושים דברים נכון, אפשר להביא קהל גם לספורט נשים. זה היה המשחק הראשון העונה שהיה בו עידוד של ממש, כשלקראת הסיום אוהדות הרצליה פרצו בשירת "הר-צ-ליה, אולה אולה", הפעם הראשונה אי פעם שאני שומע אוהדים הרצליינים מעודדים בהתלהבות, בכל ענף ספורט שהוא. בפתיחה היו אלה דווקא אוהדי חולוניה ששרו "חו-לו-ניה, אולה אולה" (אוהדי כדוריד הם לא אנשים מקוריים במיוחד).

מי שהגיע למשחק נהנה ממשחק מותח ואינטנסיבי, שהיה מרגש לא פחות מכל משחק אירופאי. בדקות הראשונות השחקניות עוד התרגשו, ואחרי חמש דקות חולוניה הובילה בדיוק 0-1. במחצית הזאת שתי הקבוצות שיחקו בעיקר לרוחב, רחוק מהשער ובלי אגפים, מה שהקשה עליהן לכבוש. הרצליה נהנתה מהיכולת של שיר וקראט, שקיבלה הרבה מכות היום מההגנה החולונית, ועם קצת עזרה של נטלי ברטו היא הובילה ביתרון קל של 10-11 במחצית.

במחצית השניה השחקניות כבר שכחו מהלחץ ומהקהל ונתנו את כל מה שיש להן, והיה להן הרבה מה להציע. הרצליה ברחה ל-12-16 ונראתה בדרך לניצחון. אבל אז קרו כמה דברים: וקראט קיבלה מנוחה, לוינסון עשתה סדר במשחק החולוני וילנה רוזנשטיין תקפה בנחישות מרשימה, וחולון צמצמה ל-15-16; פיבוטית הרצליה, שהיתה אחת המצטיינות עד אז, קיבלה אדום, אחד מאנשי הספסל של הרצליה התעצבן וגרם לעוד הרחקה של שתי דקות, והרצליה לא שמה לב להרחקה הזאת, נשארה בחמש שחקניות ולכן קיבלה עוד הרחקה לשתי דקות - אחרי כל הבלגן הזה, הרצליה שיחקה שתי דקות בשלוש שחקניות שדה בלבד; חולון השוותה ל-16-16 ושינתה לחלוטין את המומנטום.

עם המומנטום ובלי הפיבוטית של הרצליה, חולון עלתה ל- 18-21 שבע דקות לסיום. עכשיו היא זו שנראתה בדרך לניצחון, וגם כשההתקפה שלה נחלשה, השוערת רווית שושן המשיכה להצטיין כמו שעשתה כל המשחק. דווקא אז הרצליה גילתה אופי של אלופה, לא נשברה וחזרה למשחק. שתיים וחצי דקות לסיום חולון נשארה בארבע שחקניות שדה בלבד, והרצליה השוותה ל-21-21. דקה לסיום הרצליה עלתה ל- 21-22. חולון, בחמש שחקניות שדה בהתקפה האחרונה, הגיעה למצב זריקה אידיאלי של הלימה מוסא, אבל היא החטיאה את השער בהחטאה שעוד תרדוף אחריה ימים רבים.

הרצליה עם המון אופי ניצחה ניצחון גדול. חולוניה הוכיחה שהתבוסה במשחק הקודם ביניהן היתה מוגזמת, ושיש למה לצפות בגביע ובסדרת הפלייאוף בין הקבוצות. אחרי המשחק הקודם הכרזתי שחולון מאבדת את הזכות להיקרא "חולוניה" עד להודעה חדשה. היום היא הרוויחה אותה בחזרה בגדול, למרות ההפסד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה