יום שלישי, 25 במרץ 2014

ליגה לאומית כדוריד נשים: מכבי ארזים ר"ג - מ.כ. חולון 40-15

אם בדורטמונד חשבו שיש להם בעיית פציעות, הם יכולים להסתכל על מכבי ארזים ר"ג ולהבין שמצבם טוב יחסית. שרית רוטשילד נעדרת כבר שלושה משחקים, ויקה גרוזובסקי לא שיחקה היום, צאלה ישמח נפצעה אתמול בלסת והיום נאלצה להסתפק בתפקיד המזכירוּת, והשוערת דניאל בורנובסקי סוחבת פציעה בכתף עוד מהמשחק אתמול, שהיום גרמה לה להתחלף במהלך המחצית הראשונה ולא לחזור יותר לשחק. כששחקנית רמת גנית נוספת קיבלה מכה בפנים ונאלצה לצאת, היה ברור שרמת גן רק תרצה שהמשחק הזה ייגמר.

לצערה של ר"ג, המשחק לא נגמר כל כך מהר. הוא נמשך ונמשך עד שחולון סיימה עם המספר העגול של ארבעים שערים. ר"ג, שבנוסף לפציעות היתה עייפה ממשחק הגביע יום קודם, פשוט לא ירדה להגנה, וחולון חגגה. המצטיינת בחולון היתה אור תורג'מן שהמהירות שלה במתפרצות הביאה לה עוד ועוד שערים, כולל שני שערים מעופפים יפים במיוחד ממסירות של ירדן ברגמן. המחצית הראשונה הסתיימה ב-12-23 לחולון, במחצית השניה האתגר העיקרי של ר"ג היה לשרוד איכשהו עד הסוף. שמונה דקות לסיום, צאלה ישמח צעקה מהמזכירות לחברותיה: "עוד קצת, נשאר רק עוד קצת". היא לא התכוונה ליתרון החולוני, אלא לזמן הקצר שנשאר לרמת גניות העייפות עד שהסיוט ייגמר. 

ביציע היו אפס אוהדי ר"ג ושישה אוהדי חולון, שנהנו לגעור בשופט ("הג'ינג'י הזה תמיד עושה בעיות"). רמת גנים לא קיימים וחולונים עצבנים, הרגשתי כמו במשחק כדורסל טיפוסי של חולוניה בר"ג.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה