יום שלישי, 25 במרץ 2014

ליגה לאומית: הפועל פ"ת - הפועל אשדוד 24-38

הפועל פ"ת וההתקפה של הפועל אשדוד נפגשו היום במשחק השלמה. ההגנה של אשדוד נשארה באשדוד, אולי בגלל האנגאובר מחגיגות הסילבסטר. בהתחלה האשדודיות עוד עמדו בקצב ההבקעה של פ"ת ובתוך ארבע דקות התוצאה היתה 4-4. לאחר מכן הפתח תקוואיות עלו ליתרון והגיעו עד ל-8-13, כשבהתקפה הן עושות מה שמתחשק להן, ובהגנה הן לומדות איך להתמודד עם נגה שמעוני (בכל פעם שהכדור הגיע אליה, שחקנית פ"ת, בדרך כלל יסמין מַקרי, נתלתה לה על הכתף ולא נתנה לה לזוז. זה עבד לא רע).

הרגעים החשובים של המשחק הגיעו כבר במחצית הראשונה. אשדוד צמצמה בדקה ה-22 ל-10-13 והגיעה למספר הזדמנויות נוספות לכבוש. דווקא אז התעלתה שוערת פ"ת, חגית אברמוביץ', עם שלוש עצירות גדולות, ומיד אחריה נכנסה לשער רותם גרשון ועצרה עוד שתי עצירות גדולות. העצירות הובילו את פ"ת למתפרצות, כולל ארבעה שערים בחמש דקות של קורל דרשן. פ"ת כבשה חמישה שערים רצופים, עלתה ל-10-18 ו-12-19 במחצית.

המחצית השניה נמשכה בדיוק כמו הראשונה, כשקהל שיא של עשרים צופים וצופות ביציע, לא כולל שחקני מכבי פ"ת שהגיעו לאימון, נהנה מהמבצעים של הפתח תקוואיות מול האין-הגנה של אשדוד. כמו שאפשר לראות בתמונה, גם שחקניות אשדוד בעיקר הסתכלו על השערים של פ"ת.


האירוע המסעיר של המחצית התרחש לקראת הסיום, כשמספר 4 של פ"ת עצרה בעבירה שחקנית אשדודית חופשייה והורחקה מהמגרש בכרטיס אדום. מהזווית שלנו אי אפשר היה לראות אם העבירה אכן היתה חמורה מספיק לכרטיס אדום, אבל לא אכפת לי, אני אוהב כרטיסים אדומים!

בסיום 24-38 להפועל פ"ת, במשחק שקשה לבחור בו מצטיינת כי כולן חגגו. אבחר בכל זאת ביסמין מקרי, שהצטיינה גם בהגנה על נגה שמעוני וגם בהתקפה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה