יום רביעי, 26 במרץ 2014

מכבי ראשל"צ - הפועל אשדוד 26-34

הנחתי שראשל"צ תפתח את המשחק בסערה, אחרי שהניצחון של פ"ת בקרית אונו החזיר אותה לתמונת המקום השלישי, מה גם שאשדוד הופיעה בהרכב חסר, אבל בדקה העשירית התוצאה היתה 6-6. יוסי גבע הזכיר לשחקניות: "הגנה זה לא המלצה, הגנה זה הבסיס". כשגבע צועק משהו, האולם כולו שומע. גם השחקניות של אשדוד שמעו אותו, אבל כנראה שהן החליטו שבגלל שהוא מראשון, הן צריכות לעשות בדיוק ההיפך ממה שהוא אומר. מאותו רגע הן לא ירדו יותר להגנה מול המתפרצות של ראשון. חבל, לרדת להגנה זה אחד הדברים הכי מהנים בספורט - אין כמו לראות את היריבות מפנטזות על שער במתפרצת ואז לחטוף להן את הכדור ולנפץ להן את כל החלומות. אפילו כשאני עובר בספורטק ורואה מישהו שלא יורד להגנה, זה שובר לי את הלב.

בזכות המתפרצות הראשל"ציות, התוצאה הפכה מ-6-6 ל-7-11 בדקה ה-15. מאז אשדוד רדפה אחרי ראשון וגם צמצמה במחצית השניה מ-15-19 ל-18-20, אבל הרדיפה היתה רק אחרי התוצאה ולא אחרי השחקניות המתפרצות של ראשון. שתי מתפרצות של ראשון העלו אותה ל-18-22. אשדוד חזרה עד 22-23 כעשר דקות לסיום, רק כדי לראות את ראשון עולה ל-22-25, כשהפעם רק אחד משני השערים היה במתפרצת. שש דקות לסיום התוצאה היתה 25-28 לראשון, ואז הגיעה חטיפה גדולה של נוי נחמיאס ושער שלה במתפרצת, 25-29 (אני אוהב את השחקנית הפעלתנית הזאת, היא בכל מקום על המגרש). עוד מתפרצת העלתה ל-25-30, אשדוד נשברה וראשל"צ ניצחה 26-34.

בראשל"צ הצטיינו ניצן כהן, שביחד עם השערים שלה הוסיפה מסירות יפות, וכמו תמיד גם קרן בן הרוש, שהיא אחת המועמדות הבולטות לתואר "שחקנית העונה" מחוץ לחולון והרצליה.

הניצחונות של ראשל"צ ושל הפועל פ"ת השבוע אומרים דבר אחד: אם לא יקרה משהו מפתיע, המשחק ביניהן בעוד שבועיים יכריע את גורל המקום השלישי.מי שרוצה לקרוא עוד מידע ועדכונים שוטפים ולהצטרף לדיונים על כדוריד, מוזמן להצטרף לקבוצת הפייסבוק "מתגעגים ל-SHOOTER" ( "מתגעגים" ולא "מתגעגעים", כנראה כי חובבי כדוריד אמיתיים מתעסקים בכדוריד ואין להם זמן לשטויות כמו איות נכון!).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה