יום שלישי, 25 במרץ 2014

כדוריד נשים: הפועל קרית אונו - הפועל ראשון לציון 17-30

קרית אונו יש 15 שחקניות בסגל. הפועל ראשון הגיעה עם שבע שחקניות בלבד, כלומר בלי אף שחקנית ספסל. זה ההבדל בין שתי הקבוצות: אחת שלוקחת את עצמה ברצינות, שגוררת התלהבות מכול השחקניות שלה, ואחת שאפילו מעט השחקניות שלה לא טורחות להגיע. במחצית השניה, במצב של 14-20 לקרית אונו, נפצעה שחקנית ראשל"צ וקבוצתה נשארה עם חמש שחקניות שדה בלבד. מכאן כבר לא נשאר לראשל"צ סיכוי, אבל האמת היא שעוד לפני זה לא היה לה סיכוי. לראשל"צ יש רק הפסדים העונה, וקרית אונו לעומתה נמצאת במקום השלישי עם ארבעה ניצחונות והפסד אחד לאלופה הרצליה.

קרית אונו כל כך מלאת תשוקה למשחק, שיש לה אפילו אוהדים. כעשרים נערים ונערות צפו במשחק, והנערים אפילו עודדו בשירים ובקריאות, משהו שלא קורה בכדוריד נשים. השחקניות של קרית אונו זוכות להערכה שהן ראויות לה, ומשיבות בתנועה בלתי פוסקת גם בהגנה וגם בהתקפה, מסירות ופרגון. התרשמתי גם מהמאמן אמיר דרוקר, שמנסה ללמד ולשפר את השחקניות. קרית אונו נראתה כמו הקבוצה המאומנת ביותר בליגה אחרי הרצליה, אולי ביחד עם מכבי ראשל"צ. 

החיסרון היחיד בקרית אונו, חוץ מהפקקים בדרך לשם, הוא האולם המחריד. היציעים נמצאים בגובה של כמה וכמה מטרים מעל המגרש, מה שמצריך משקפת כדי לראות את השחקניות. אין שום מקום ביציע שממנו אפשר לראות את המגרש כולו. תצטרכו להחליט אם לוותר על שליש המגרש הקרוב אליכם, חצי המגרש הרחוק מכם, או על הסיכוי לראות את לוח התוצאות. אני לא יודע מי בנה את האולם הזה ולמה בנו אותו ככה, אבל ככה לא בונים אולם! הייתי מתלונן גם על האבק על הכיסאות ועל האסלות השבורות בשירותים, אבל אפשר להבין אם לאף אחד אין חשק לנקות כזה אולם.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה