יום שלישי, 25 במרץ 2014

ליגה לאומית: מכבי ראשל"צ - הפועל קרית אונו 23-24

אתמול היה מפגש בין שתי הקבוצות הכי מאומנות, אטרקטיביות ומלהיבות בליגה (הרצליה וחולון בליגה אחרת), שהוביל למשחק הכי אטרקטיבי ומלהיב שראיתי השנה.
עוד לפני המשחק היתה אווירה מיוחדת ביציעים עם קהל שיא של שישים צופים, ביניהם גם תלמידי כיתתה הצעירים של שחקנית ראשל"צ סיוון אוליאל, שהרימו תצוגת עידוד מרשימה לכבוד מורתם עם שלטים וקריאות עידוד.



על המגרש התפתח משחק אגרסיבי, כראוי לקרב על המקום השלישי בליגה. ראשל"צ סובלת העונה מהגנה בינונית, והיום היא ידעה שהיא חייבת להתחיל לשמור. זה התבטא בעבירות רבות, צהובים וזריקות שבע לטובת קרית אונו (כשהשופט דואג לאזן את השריקות בצד השני). המחצית הסתיימה בתוצאה 9-12 לקרית אונו.

במחצית השניה נכנסה לשער ראשל"צ ליאור גורין. קרית אונו עוד הובילה 10-13, לפני שעצירות של גורין עזרו לראשל"צ לעשות ריצה של ארבעה שערים רצופים ולעלות ל-13-14. קרית אונו נשארה במשחק עד 17-17, עם יכולת פנטסטית של שובל טויטו, שלקחה את המשחק על עצמה והיתה בלתי ניתנת לעצירה. בשוויון 17 נכנסה ענת גורנשטיין הראשונית לפעולה עם כמה חטיפות ומסירות מבריקות בהתקפה, שהזכירו למה היא לדעתי השחקנית החכמה ביותר בליגה. ראשון עלתה ליתרון 17-20.

קרית אונו, או כמו שקוראים לה בספרדית, "דפורטיבו טויטו", הראתה אופי ונשארה צמודה לראשון. שתי דקות לסיום, במצב של 22-24 לראשון, קרית אונו קיבלה זריקת שבע ולראשל"צ הורחקה שחקנית לשתי דקות. טויטו, מי אם לא היא, כבשה וצמצמה ל-23-24. ראשל"צ לא כבשה בהתקפה הבאה שלה, וקרית אונו יצאה להתקפה המכריעה של המשחק. דווקא בהתקפה הזאת טויטו העייפה איבדה את הכדור, וראשל"צ בזבזה את הזמן עד עשר שניות לסיום. לקרית אונו כבר לא היה מספיק זמן כדי להשוות, ולי נשבר הלב כי לאף אחת מהקבוצות לא הגיע להפסיד את המשחק.

בסיום המשחק הראו התלמידים של אוליאל שיש עתיד לחוליגניות הישראלית ופרצו למגרש, והשחקניות שמחו להצטלם איתם. אין ספק שמי שהיה במשחק הנהדר הזה ירצה לחזור ולראות עוד משחקים.




המצטיינת במשחק היתה טויטו, במשחק ענק למרות ההפסד. בראשל"צ המצטיינת שלי היא אוליאל בזכות משחק ההגנה המצוין. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה